Hulp nodig met het vinden van Booking?
Bel nu!

Booking

Klantenservice hulp

Wilt u snel in contact komen met de Booking klantenservice dan kunt u ons informatienummer bellen. Wij zijn een informatieservice die u snel en eenvoudig kan helpen aan de gewenste informatie.

Contact met de Booking klantenservice

Heeft u een vraag over uw reservering of wilt u een wijziging of annulering doorgeven, dan wilt u graag de Booking klantenservice spreken. Door direct ons informatienummer te bellen, brengen wij u zo snel mogelijk in contact met de Booking helpdesk. Het is niet altijd makkelijk om snel de juiste informatie te vinden op de Booking website. Verlies niet langer kostbare tijd aan het zoeken van diverse Booking klantenservice nummers. Zo heeft Booking een supportteam voor bezoekers, maar ook voor partners om u zo snel mogelijk van dienst te zijn. Door contact op te nemen met de Booking klantenservice via onze doorschakeldienst kunt u snel en moeiteloos al uw vragen stellen aan de Booking helpdesk.

Informatie over Booking

Booking werd in 1996 opgericht in Amsterdam en is gegroeid tot een van ‘s werelds grootste e-commerce bedrijven voor reizen. Iedere dag opnieuw streeft Booking ernaar om het voor iedereen eenvoudiger te maken om de wereld te zien. Booking.com verbindt miljoenen reizigers met accomodaties, transportopties en memorabele ervaringen. Het is een van ‘s werelds grootste marktplaatsen voor reizen. Zo kunnen reizigers hier vakantiewoningen, hostels en hotels boeken. Niet alleen gevestigde merknamen kunnen hier hun accommodaties aanbieden, maar ook kleinere ondernemers. Zo biedt Booking hen een manier om te groeien voor een wereldwijd publiek. Waar u ook naar toe wilt, Booking maakt het mogelijk én makkelijk met maar liefst 28 miljoen verschillende listings van accommodaties. Daarnaast biedt Booking regelmatige uniek acties en deals om uw reis nog voordeliger te maken. Ontmoet andere reizigers via de communities die te vinden zijn op Booking.com.

Wanneer kan ik de klantenservice van Booking bereiken?

 De openingstijden van Booking zijn:

  • Booking klantenservice: 24 uur per dag, 7 dagen per week.
  • Booking Partner klantenservice: 24 uur per dag, 7 dagen per week.
  • Booking Partner klantenservice voor vragen omtrent financiën: van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 17.00.

Telefoonnummers van Booking

Heeft u vragen over de werking van Booking.com, een vraag over een accommodatie of wilt u een reservering annuleren of wijzigen, dan kunt u de Booking helpdesk bellen. Daarvoor kunt u naar 070-7703884 bellen. Als Booking Partner kunt u het telefoonnummer vinden op uw Booking.com extranet.

De Booking klantenservice bellen

Wanneer u contact opneemt met Booking over een reservering, wijziging of annulering van een accommodatie, houdt dan de volgende informatie bij de hand. Zo kunt u er zeker van zijn dat u zo snel en efficiënt mogelijk geholpen kunt worden door het Booking support team. Beide gegevens kunt u vinden bovenaan in uw bevestigingsmail.

  • Bevestigingsnummer
  • Pincode

Andere manieren om in contact te komen met Booking

Overige manieren om in contact te komen met de Booking helpdesk, zijn op de Booking website te vinden. Hier vindt u een uitgebreide database van informatie en veelgestelde vragen. Daarnaast kunt u ook veel zelf regelen en wijzigen in uw persoonlijke Booking account. U kunt inloggen op uw persoonlijke account op de website, maar ook in de Booking app. Mocht u er niet uitkomen, dan kunt u ook uw vraag stellen via de online chat of via Facebook Messenger. Gaat uw vraag over een reservering, wijziging of annulering, dan moet u ook via deze kanalen uw bevestigingsnummer en pincode bij de hand houden.

De verschillende manieren om met Booking contact op te nemen:

  • Telefonisch
  • Booking account
  • Booking app
  • Online chat
  • Twitter
  • Facebook

Booking Partner

Booking is uiteraard niet alleen te gebruiken door reizigers. Heeft u een hotel, pension of appartement dat u graag wilt aanbieden op Booking.com, dan kunt u Booking Partner worden. U vindt alles over het aanmelden van uw accommodatie, het businessmodel van Booking en het online registreren en promoten van uw vakantiewoning op de Booking website. Hier vindt u alle informatie, tips en veelgestelde vragen over het plaatsen van een advertentie van uw vakantiewoning. Om klanten en partners zo snel en effectief mogelijk te helpen met vragen kunt u als Booking Partner terecht bij de Booking Partner klantenservice.

Booking Partner Extranet

Als Booking partner kunt u inloggen op uw persoonlijke account en u aanmelden in uw Booking.com extranet. In uw extranet krijgt uw toegang tot al uw accommodatie informatie. U kunt alles zelfstandig wijzigen, zoals de beschikbaarheid en kamertypes. U kunt foto’s toevoegen en tekstuele wijzigingen voor uw accommodatie pagina aanvragen. Daarnaast kunt u hier ook deals instellen en kortingen aanbieden aan bezoekers van Booking. Logt u in vanaf een nieuw apparaat op het Booking.com extranet, dan wordt u gevraagd om uw gegevens te verifiëren. Hiervoor heeft u een pincode nodig. Deze pincode kunt u op een aantal manieren ontvangen.

  • Via een telefoongesprek. Zo krijgt u de zescijferige code via een gesprek.
  • Via een tekstbericht. Zo ontvangt u de zescijferige code via sms.
  • Via een Pulse-verificatiecode. Log in op uw Pulse app en ontvang de zescijferige code via de app.

Booking Partner klantenservice

Als Booking Partner heeft u uiteraard ook vragen waar u antwoord op wilt. Om u beter en sneller van dienst te zijn, is er een speciale helpdesk beschikbaar voor vragen van Booking Partners. Er zijn een aantal manieren hoe u in contact kunt komen met de Booking Partner klantenservice. Heeft u snel hulp nodig, dan kunt u uw vraag stellen in de Partner Community. Daarnaast kunt u ook terecht bij Partner Help. U vindt hier artikelen over de onderwerpen die het meest relevant zijn voor uw vraag. Heeft u een specifieke vraag, dan kunt u de Booking Partner helpdesk ook een bericht sturen. U kunt een bericht versturen via uw Booking.com extranet of via de Pulse app. Wanneer u dringend hulp nodig heeft, dan kunt ook telefonisch contact opnemen. Voor het Booking Partner telefoonnummer moet u inloggen op uw extranet en u vindt dit nummer onder het kopje Berichten. Voor financiële vragen kunt u ook bellen, dit telefoonnummer vindt u onder het kopje Finance. Dit nummer is alleen beschikbaar van maandag tot en met vrijdag tijdens kantooruren.

De verschillende manieren om met Booking Partner contact op te nemen:

  • Partner Community
  • Partner Help
  • Bericht sturen via Booking extranet of Pulse app
  • Telefonisch